Sofőr hírdetés átverések

Ezt a blogot azok az álláskeresők figyelmébe ajánlom akit vertek már át kamu, vagy ál hírdetésekkel, illetve azoknak is akik a más, és nem a maguk kárából szeretnének tanulni.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Közvetítő irodák (érdemes, vagy nem érdemes)

2008.10.27. 20:32 | Long | 1 komment

Megvallom őszintén, már az is ellenszenves, hogy a hírdetéseikben nem tüntetik fel, hogy  közvetítő iroda, és elpazarolhatod a pénzedet egy jó pár felesleges telefonra. Ha valaki kerülni szeretné az ilyen telefonhívásokat, ne hívjon fel olyan hírdetést ahol szegényes fogalmazás, vagy a címen kívül semmilyen egyébb információ sincs, és tartalmaz minimum 3 telefonszámot.

Nekem ezek közül 1 személyes, természetesen negatív tapasztalatom van, az 5.kerületi, ha jól emlékszem révköz utcai ingatlanügynökségnél, ahol befizettem a kért 5000Ft-ot, de olyan címeket kaptam, pl. "egy utazási iroda vezetőjét kelett volna hurcolászni havi 200-ért" aminél a telefont mai napig nem veszi fel senki. a többi álláshírdetés, meg vagy betelt, vagy nem is tudják miről van szó.

Írjatok olyan állásközvetítőket akikkel már volt tapasztalotok. Pozitív, vagy negatív.

A bejegyzés trackback címe:

https://soforatveres.blog.hu/api/trackback/id/tr90735203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giboy 2009.05.28. 21:32:46

Anno 3 éve én is jártam az Amerikai úton és csak annak köszönhetem hogy meg maradt a pénzem mivel alig volt a megélhetésre és úgy döntöttem hogy nem vágok abba bele amit az az ember ott kínált nekem! Én azóta is nézem és folyamatosan hirdet és át veri az embereket, de sajnos nem ez az egyetlen ott van az V. kerületi ingatlan iroda aki szintén folytatja ezt a fajta tevékenységet egy INGATLAN IRODA! De ott van a másik aki web címet is ír a hirdetésébe és cak minden féle forexes cím jelenik meg!
süti beállítások módosítása