Sofőr hírdetés átverések

Ezt a blogot azok az álláskeresők figyelmébe ajánlom akit vertek már át kamu, vagy ál hírdetésekkel, illetve azoknak is akik a más, és nem a maguk kárából szeretnének tanulni.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

Budapest Zugló Amerikai út 39. Szirmai, és társa

2008.10.27. 20:15 | Long | 29 komment

Talán az eggyik leghíresebb, és legrégibb átverő a piacon, mégis még mindig vannak sajnos akik bedőlnek neki. simulékony stílusa, és jó rábeszélőképessége van.

A gyanu:

hírdetésében nem ad meg semmilyen telefonos elérhetőséget, csak személyesen tudod őt felkeresni. E-mail-ekre sem reagál. Többször megfigyeltem, a munkahelyére gyalog érkezik, az iroda lepusztult, egy régi építésű ház pincehelyisége. eléd tesz egy papírt 10-12 mesés ajánlattal. 8000Ft-ot kér a szolgáltatásért, amiért 6 hónapig, ő folyamatosan ellát munkával.

Természetesen hiába vársz bármilyen telefont.

Én visszamentem 3 hét után és visszakértem a pénzem. Kis ráhatás után visszaadta. Ezt ajánlom mindenkinek akitől eddig kicsalt pénzt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soforatveres.blog.hu/api/trackback/id/tr40735176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megtorlo83 2008.11.24. 17:41:51

Hello!

Sajnos Én is beleestem ebbe a hibába, hogyan tudom visszakérni Tőle a pénzem. Mivel tudtad rávenni, hogy visszadja a pénzed?

Előre is köszönöm a segítséged
megtorlo83

Long 2008.11.24. 18:40:18

A legbiztosabb, ha megvárod, hogy megint legyen fent hírdetése. Ha ez megvan akkor akkor menj úgy mintha a hírdetésére mennél, és ott erőszakosan kérd vissza a pénzt. Sajnos nekem egyből visszaadta pedig reméltem, hogy húzódozni fog, és lessz okom pofán verni.
Utólag már sajnálom, hogy nem tettem rá kamatot.

DeadSnake 2009.03.18. 18:26:08

Öööö.... ma voltam nála mert olvastam a hirdetését, [Eszerint szerencsére] senki nem nyitott ajtót mikor csöngettem, aztán hazajöttem mondom megnézem a neten hátha találok róla valami infot erre ezt találtam :) Hát ez fasza :) Pedig még a csengőre is ki van irva hogy sofőr hirdetések...

szmoker (Homo Trollicus) 2010.01.20. 13:40:47

Még mindig aktív a csóka, hirdeti magát.

longati 2010.01.26. 13:27:11

Jól fejbe kellene már verni.

cécó · http://www.eccovil.hu 2010.02.08. 12:51:01

Sziasztok! Én a mai nap voltam az Amerikai út 39.-ben. Szirmai úr tényleg nagyon símulékony és jó rábeszélőképességű ember. Én rögtön levettem, hogy ez egy kibaszott átverés. Már eleve gyanús volt, hogy az irodában nincs egy számítógép se, csak egy íróasztal és azon egy telefon készülék. pont előttem volt egy srác aki befizette a 8 ezer forintot, és még nyugtát sem adott a csávó. Kaptunk egy tájékoztató iratot, és egy kecsegtető állásajánlatokkal teli papírt, amire még az is rá van írva, hogy Kérjük a nyomtatványt ne vigye magával. Volt még előttem egy srác aki szintén gyanakvó volt és nem fizette be a lóvét. Miután elolvastam a papírt letettem az asztalára és elköszöntem. KÉREK MINDENKIT, HA JÓT AKAR MAGÁNAK KERÜLJE EL NAGYÍVBEN EZT A CSALÓ BRIGÁDOT!!!!!!!!!
ÜDV:

koverjoci 2010.04.08. 17:17:48

Sziasztok!

Most látom, hogy van egy ilyen oldal,pedig csak szörföztem. Érdekes dolgokat írtok, csak egy a bibi:
hogy én annak idején, tavaly télen pont az ő segítségükkel tudtam elhelyezkedni.
Nem vagyok már tini, rendőrként mentem nyugdíjba 47 évesen, körülnéztem a vagyonvédelemnél is, de végül az Amerikai úton leadott anyagommal sikerült. Az irodájuk tényleg vacak, a pasinak jó a beszélőkéje, de nekem megérte. Most egy vállalkozót viszek, aki volt parlamenti képviselő is. Nem kérdezek, és meg vagyok fizetve.
Nektek mi fáj? Az egyikőtök ki se várta az idejét, néhány hét múlva megunta, és visszakapta a pénzét, néhányotok meg nem is jelentkezett ott. Ez nektek csalás? Tiszta hülyék vagytok!!! Viszont ha ez a cég egyszer feljelenti az oldal buherátorát, az megnézheti magát! Savanyú a szőlő... Ezért tart itt ez az ország, mert mindenki csak acsarog, ahelyett, hogy dolgozna! Ez nagyon gáz....
Joci

bajnok7272 2010.04.12. 21:03:07

NEKEM PONT A SZIRMAI ÉS TÁRSÁNÁL TALÁLTAK JÓ MELÓT, EZER KÖSZÖNET ÉRTE!!!!!!!!!!!!!! SŐT MÁR A FATEROM IS ÍGY KAPOTT ÚJ MUNKÁT MÉG 96-BAN, ÉPPEN EZÉRT MENTEM ODA. MINDEN MÁS AMIT ÍRTATOK, AZ BAROMSÁG (A JOCI KIVÉTELÉVEL)! JÓ CÉG, ÉN MINDENKINEK ŐSZINTÉN AJÁNLOM!!!!!!!!!!!!!!! ÜDV:

longati 2010.04.18. 11:40:28

@bajnok7272: @koverjoci: Az utolsó 2 komment érdekes módon ugyanarról az ip címről érkezett :) Úgylátszik a csaló Szirmai BT. felfedezte ezt a blog oldalt ahol próbálunk mindenkit megvédeni a csalásától, és próbálja pozitív kommentekkel rávenni az embereket arra, hogy továbbra is tömjék a zsebét. Nem moderálom ki, hogy láthassátok mire nem vetekszik némely csaló banda.

bajnok7272 2010.04.18. 17:38:33

KEDVES ATTILA! MINDKETTEN OTT HELYEZKEDTÜNK EL!!!!!!!!!!!!!!!! AZÉRT JÖN EGY HELYRŐL, MERT A JOCI A NEVELŐAPÁM! Ő SZÓLT NEKEM, HOGY ÍRHATOK ÉN IS IDE. PERSZE EZ ESZEDBE SE JUTOTT, MERT MÁNIÁKUSAN GYANAKSZOL MINDENRE. EZ BETEGSÉG. HA IGAZAD LENNE, ENNYI IDŐ ALATT EZREN ÍRTAK VOLNA, DE ÍGY MINDENKI LÁTJA, HOGY BETEG VAGY. GYORSAN FELADTAD A MELÓKERESÉST ÉS GYŰLÖLKÖDSZ OSTOBÁN. PONT TE CSINÁLSZ ÍGY REKLÁMOT NEKIK, NEM MI. NEKÜNK CSAK ÖSSZEJÖTT!!!!!!!!!!!!!

longati 2010.04.26. 08:54:00

@bajnok7272:

Ok,akkor zárjunk pontot az ügy végére. Én hajlandó vagyok találkozni veled személyesen, a munkahelyeden. Ott a főnöködtől szívesen megkérdezem, hogy valójában a Szirmai úr adta-e ezt az állást. Ha így történt akkor én leszek az első aki bocsánatot kér itt a kommenten keresztül, és természetesen személyesen is. Nem gyanakszok mániákusan, de rajtatok kívül kizárólag csak olyan embert ismerek akiket átvertek. Tehát barátságosan fogaslmazva, agy bizonyíts, vagy fogd be a pofád. :)

bajnok7272 2010.05.03. 17:09:04

MI A FATERRAL ONNAN KAPTUNK MUNKÁT, EZT MI ÉS MÁSOK IS TUDJÁK, DE JÓ,ZÁRJUK LE! NEKÜNK KÉNE BIZONYÍTANI, ÉS HOGY FOGJAM BE A POFÁM? BRAVÓ! TE TÖBBES SZÁMOT HASZNÁLSZ, DE MÁSFÉL ÉVE TÖK EGYEDÜL TORNÁZOL ITT A SEMMIRE. TUDOD, HOGY BÜNTETENDŐ, AMIT CSINÁLSZ, DE NEM ZAVAR. NEKED NEM KELL BIZONYÍTANI? MÁSFÉL ÉVE SEM A RÁGALMAIDAT NEM BIZONYÍTOTTAD, SEM AZT, HOGY NEM EGY MÁSIK CÉG EMBERE VAGY-E, ÉS ÍGY AKAROD ŐKET MOCSKOLNI. MERT AZ IS LEHET. NEKEM A MUNKÁM FONTOS, AZT NEM KOCKÁZTATOM. VIGYEK ODA A FŐNÖKHÖZ EGY ILYEN ALAKOT ("POFÁN VÁGNÁM", "FEJBE KÉNE VERNI", FOGD BE A POFÁD")? :)))) DE TUDOD MIT? HA OLYAN LESZ A HELYZET, MEGPRÓBÁLOK ELŐJÖNNI VELE. MERT Ő DÖNTI EL, HOGY BAJLÓDIK-E VELED, ÉS HOGY AKAR-E NYILVÁNOSSÁGOT. MINDENT ŐK DÖNTENEK EL, NEM ÉN (ÉS MÉG KEVÉSBÉ TE)...

nemjoke 2010.06.21. 23:11:05

Én kb március ota vagyok ott bergisztrálva s még egy telefonhivást sem kaptam.szerintetek? ez mi lehet?

nemjoke 2010.06.21. 23:12:00

de én is szeretnék találkozni egy emberrel aki tényleg innen kapott munkát

Balázs2034 2011.08.19. 07:38:11

sziasztok, én adok nekik egy hónapot...utána megyek vissza a pénzemért ;) bár most már a tarifa egy 10 es

Lacika89 2011.09.08. 21:44:14

Sziasztok!!
Figyelj Balázs, majd írd már le ide hogy ha szolnak hogy munka van vagy ha mész vissza a pénzért!!

Köszi szépen!!

senskaos 2012.01.26. 00:29:06

Először is köszönöm, ezt a tájékoztatást nektek, ha nem lenne én is ráfutottam volna. Ma is fent van a hirdetés az expressen. Érdekelne, hogy milyen címszóval kér el 8-10 rongyot?

bebice69 2012.02.21. 12:45:42

www.expressz.hu/allas-munka/allasajanlat/hirdetes-30220135/

Ma is ott van! Nem értem,hogy miért nem hívja rá valaki a rendőrséget? Vagy lefényképezni az illetőt,utána feljelentést tenni.Elég sok lehetőség van csőbe húzni.

Kedves álláskeresők! Én csak rákerestem a guglival a címre és egyből ezt az oldalt dobta ki.Ha valami gyanús,vagy nincsen eleve elérhetőség,ami ellenőrizhető,oda el sem szabad menni! Ráadásul pénzt fizetni??? Egy munkahelyre nem azért megyünk,hogy mi fizessünk,hanem,hogy kapjunk!
Ahol pénzt kérnek,az már eleve gyanús!!

Én a helyetekben odamennék és jól elagyabugyálnám az urat,csak ne lássa senki! De lehet,hogy ilyeneknél ez sem hatásos!

Juditklara 2012.10.24. 20:06:39

Sziasztok...ma ráfutottam a hirdetésre.Én csak a cim miatt kerestem rá a googlen és ezt az oldalt adta be....hála égnek!nem dobok ki fölös 2 ezret benzinre:)

www.expressz.hu/showAdvert.do?cid=2909&rid=1&aid=33281991&noCache=1&reportAbuse=success&msg=

ezt az oldalt elküldtem az illetékesnek!majd kiderül mit kezdenek vele:)))

Györky Attila 2012.10.25. 12:39:36

Sziasztok: ugylátszik hogy én is rá futottam az állás befizetésre. Oktober.05-én befizettem de az ota semi sem történt felhivtam telefonon de azt mondta hogy még kisem küldte az önélet rajzomat ég várnak mig több lesz és majd akkor egyben viszik ki. Kezdem én is ugy érezni hogy át vágot az a tetü most mit csináljak agyatok tanácsot. Köszi szépen.

Juditklara 2012.10.30. 07:19:26

@Györky Attila:

Nem értem hogy ha ennyi embert vert át akkor miért nem jelentette még fel senki?
Ez a btk. -ban csalás....lehet hogy azt a X ezer ft-ot nem látjátok,de legalább a fejéhez kap ha meghúzgálják a rendőrök és nem lesz kedve másokat is becsapni.
a mai világban ez az ember a testi épségével játszik mert vannak elkeseredett emberek és egyszer valaki cudarul összeveri!(teszem hozzá ráférne)

Györky Attila 2012.10.30. 08:01:14

Elmentünk a nejemmel hozzá hogy számon kérjem töle a dolgot és a pénzt vissza kérjem nem adta visza nagyon szivesen öszevertem volna csak egy dolog tartot visza az hogy ijen ember miatt börtönbe kerüljek rá mene a családom nem ér anyit az egész pedig alig tudunk meg élni 6 gyerekünk van és oktober 1-töl nincs munka helyem.Ugy hogy elég nehéz helyzetben vagyunk ráadásul albérletben lakunk ami havi 80000 ft. ugy hogy nincs kidobando 10000 ft-om amit ö kért.

vitamin51 2013.02.03. 12:27:52

Az Expresszen a mai napig él a hirdetése! Egyet nem értek, ha ez átverés, miért nem tesz senki ellene? Miért nem jelentik fel, ha feljelentették, miért hirdethet még mindig szabadon, már évek óta? Azt már a óvodások is tudják, hogy ha egy állásajánlat úgy kezdődik, fizess be xy összeget, akkor az átverés! Mi lenne ha senki, soha egyetlen fillért sem fizetne neki, akkor nem lenne annyi pénze sem, hogy azt a helységet bérelje ahova becsalogatja a hiszékeny rászorultakat! Azért azt nem bánnám ha lenne egy olyan csoport, aki alkalmazottakkal kiszűrné az ilyen szélhámos hirdetőket, ha már a hatóságok erre képtelenek. Röhej, hogy a mai világban szabadon, minden következmény nélkül, hirdetéssel, így csőbe húzhatnak embereket és ebből élnek, vajon adót is fizet ezek után az összegek után? Ezt miért nem ellenőrzi mondjuk a NAV? Kinek a szégyene, hogy ilyen nyíltan lehet csalni, lopni, megvezetni? Több ezer munkanélküli, nem talál munkát csak ilyen áll hirdetéseket, komolyan mondom, szégyen ez a magyarokra!!!

Fejes Rezső 2013.03.26. 09:56:26

Sziasztok!

Ha ez így van, nem fog nevetni..

fulopke14 2013.07.31. 14:16:38

Na, megírom a mi sztorinkat is, hogy okuljatok belőle! Muterom élettársa elvesztette az évtizedek óta tartó munkáját és ő is abba a hibába esett, mint itt sokan mások és még ki tudja hányan befizette a 8 ezer forintot a fentiekben is tárgyalt hirdetőnek:

www.expressz.hu/havi-320-000-szemelyi-soforkent-igen-46702439/

A mai napig hirdet ez a féreg!

Budapest XIV. kerület Zugló, Amerikai út 39. Szirmai & Tsa..

Nekem már a legelején gyanús volt, mert általában ezek a közvetítő cégek, irodák csak a zsetont szedik be érdemi munkát nem közvetítenek ki érte cserébe, igazam is lett!

Sajnos ebben az esetben megtudjuk erősíteni a fentieket, hogy ez egy nagy humbug, átverés az egész senki se fizessen be egy fillért se! Nagy türelmesen vártunk, de 3 hónap után egy darab telefonhívás sem érkezett (gondolom egész véletlen, hogy nektek se), idő közbeni rákérdezésre a munkák kiközvetítésével kapcsolatban szolidan ment a lerázás telefonon keresztül! Valóban egy darab papírlapot lobogtat az ember, amin remek állások találhatóak pl. ügyvédi magán sofőr több száz ezerért stb, amit "kapsz" cserébe a pénzedért, az egy bizonylat az átvett összegről meg egy gagyi formanyomtatványnak se nevezhető megállapodás a "munkaközvetítés" feltételeiről.

Én már korábban is szorgalmaztam, hogy látogassuk meg a hirdető úriembert, de a mai napon sor is került rá. Szerencséjére egyből vissza adta a pénzt ez a macskajancsi, ahogy bementünk ketten nagy üres duma közepette, hogy az internet tele van írva hülyeségekkel és, hogy csak rágalmazás ez az oldal is többek között, stb. Maga az "iroda" valóban egy lepukkant pincehelyiség már csak ebből, ha másból nem is, de le lehet vágni, hogy azért nem így kéne festenie egy hivatalos közvetítői irodának, (bár az alapvető, hogy nem szabad fizetni a munka lehetőségért vagy közvetítésért bármilyen szép is mondjuk egy iroda, de itt még ez se volt meg).

Ez megint egy jó példa arra, hogy a hasonló hirdetők, hogyan használják ki azt, hogy sok embernek nincs munkája vagy éppen most vesztette el és elkeseredésében nem gondolkodva ilyen hirdetésekbe kapaszkodva az utolsó forintjaikat is lenyúlják! Pedig ezer sebből vérzik ez a hirdetés, ha egy kicsit figyel az ember és nem rohan egyből ész nélkül kiadni a pénzét a nagy semmiért!

Elég átlátszó az a két dicsérő hozzászólás is ezen az oldalon, ami több, mint valószínű, hogy tőlük származik, hogy mennyire jó ez a "közvetítői iroda" és rajtuk keresztül találtak munkát..

Mindenkinek ajánlom, aki befizetett, hogy menjen vissza és nyugodtan kérje vissza a pénzét, amíg még elérhető vagy nem költözik el máshova más név alá, mert általában ez a módszere az ilyen kamu "közvetítőknek", "cégeknek".

Érdemes lenne írni az Expressznek vagy akár feltenni több hirdetést is, hogy itt bizony megtévesztésről van szó.

Elég szomorú, hogy már mindent ellehet játszani velünk magyarokkal..

Üdv.

Felföldi Levente 2014.01.06. 10:15:53

Szevasztok ez vén köcsög megint hirdeti magát en is megjártam vele csak en mar nem foglalkozok vele költse gyógyszerre az kívánom amit odaadtam neki ami mar volt elmúlt ne rágodom rajta es tényleg kamu az egész bár mondjuk en félig meddig így is fizetem be szóval nekem felcsalodaskent ért csak ugy voltam vele,hogy ki tudja lehet igaz de en tudtam lehet inkább nem....Erezetem a kamu szagot rajta de ugy voltam vele munkanélküliségben megragadtam minden lehetőséget amit csak tudtam es talan tévedek es meg is igaz...de sajnos gyanúm beigazolódott mert kamu az egész kerüljetek el ezt az embert...itt link akinek tartozik es megvan a nyugta a pénz befizetesrol es az mehet érte....itt link ahol hirdet a vén köcsög :

www.expressz.hu/havi-280-000-szemelyi-soforkent-47980520/

colymbus 2014.04.02. 22:58:40

Megakadt a szemem a sofőrhirdetésen. Szokásomhoz híven kicsit turkáltam a google segítségével, mert azért a több helyről származó információ kicsit világosabb rálátást ad a dolgokra.

Ez történt most is. Én már el se indulok az Amerikai út felé.

danielsuto 2014.05.30. 12:40:40

Sziasztok!

Egy hónapja keresek munkát,több hírlevélre regisztrálva vagyok,így kaptam 2 helyről is a szirmai és társa-is(direkt írom kis betűvel a rohadékot) nagyon jól hangzó sofőri hirdetést.
Telefonszám nem volt,a hirdetésben is csak az szerepelt,hogy érdeklődni-jelentkezni csak személyesen. Önéletrajzot nem kérnek. ???!!!
Sem jogosítvánnyal,sem végzettséggel kapcsolatos feltételeket nem írtak a sofőri munkára való jelentkezéshez. ???? Ezt hogy????
Ennyi erővel lehetek egy pszichopata kukás is,jogosítvány nélkül..
Elmentem tehát személyesen az amerikai út 39-re,hogy kiderüljön,hogy lehet felvételizni a sofőri állásra.. Az "iroda" egy régi 3 emeletes házban volt. Kapucsengőjén: Sofőrállások. Bementem.
ÚR ISTEN!!! Megláttam az "irodát" ami egy csöves pince helyiség volt..
A vakolat jött le a falról,ezeréves (nem antik) bútorok: pár szék,és két asztallal, egy a szirmai úr alatt, egy pedig mellette amin volt egy őskori commodore 64-es vagy valami hasonló nem bekötött "számítógép". Nyomtató nem volt amin kinyomtatná a szerződéseket,sem scanner vagy fénymásoló gép amin a jogosítványt vagy bármilyen érvényes személyi okiratot le tudna másolni a szerződés megkötéséhez.

Nos előttem egy hölgy és egy férfi ment be.
szirmai "úr" köszöntött minket.
Az előttem lévők már jártak ott,megismerve fogadták egymást. Ők voltak az elsők,engem addig szirmai leültetett,és a kezembe adott két papírt.
Az egyik egy tájékoztató volt amiben kiderül,hogy ELŐRE???!! kell fizetni (most már csak) 6000.- ft-ot,a leendő kiadásaikra. MICSODA???? Hol kéne már előre fizetni bármiért is?? Mindig a munkáltató UTÓLAGOSAN vonja le a saját kiadásait és a profitot. SOHA SENKI NE FIZESSEN ELŐRE! Itt volt az első bökkenő. Folytatnám tovább: A másik papíron pedig a kecsegtető munkák (Pl.: Rákosszentmihályi 41 éves vállalkozó,3 billiárd terem tulajdonosa,magánsofőrt keres, 22 munkanapra napi 6 órában,autó peugeot 406, fizetés: 310.000.- ft nettó, és most jön a lényeg: BEJELENTÉS IGÉNY ESETÉN! MI VAN???? MIÉRT FEKETÉN LEHET DOLGOZNI???? Akkor ez egy álom munka! Sajnos nem..Itt volt a második bökkenő.. Persze a többi állás is ehhez hasonló volt. A lap alján szerepelt a "kérjük ne vigye el a tájékoztatót "szöveggel.. (Persze az újra kinyomtatás kemény 15 ft.) egyébként semmilyen valós információ nem szerepelt rajta. Eközben végighallgattam az előttem lévők beszélgetését,felháborodását,amiből végül vitatkozás lett,miből nekem minden világos lett,hogy ez egy csaló "cég".

Ezt is elmesélném:
Az előttem érkezők egy férfi és egy hölgy volt tehát.
A férfi már korábban járt itt,pontosan 2 hónappal ez előtt és még egy telefonhívást sem kapott azóta.
Azzal kecsegtette a szirmai,hogy 3 héten belül ad neki munkát,így a férfi kifizette az akkor még 8000.- ft-ot.
A hölgy képviselni jött ezt a férfit,illetve vissza kérni a pénzt és felmondani a "kétpéldányos szerződést" ,mert kiderült a férfi megváltozott munkaképességű sajnos, ezért sikerült őt olyan könnyen átverni a szirmainak, és kicsalni tőle a 8000 ft-ot.
A hölgy megemlítette,hogy a férfi sajnos havi 25 ezer ft-ból él,és ebből az összegből fizette ki a 8000 ft-ot reménykedve,hogy dolgozhat.
Beszélgetésük közben kiderült,hogy a híres szerződés is "elkeveredett" ami a férfi példánya lett volna,de az úr állította,hogy ő semmilyen szerződést illetve még számlát sem kapott a 8000.- ft kifizetése után. SZÁMLA ÍRÁSA ÉS ÁTADÁSA NÉLKÜL VETTE EL A PÉNZT SZIRMAI! ??? Az igen. Tehát a NAV felé nem is fizet semmilyen adót. Biztos érdekelné őket.. Illetve szirmai "elfelejtette" oda adni a leendő ügyfélnek a szerződését. Persze szirmai sem találta az övét,de szívélyesen felajánlotta a hölgynek,hogy újra írja most és vissza dátumozza azt 2 hónappal korábbra. ??? ÉRDEKES.. Végül a hölgy megemlítette,hogy olvasta az internetet és ő innen kimenve azonnal megy a rendőrségre és a NAV-hoz.
Erre szirmai vissza adta a pénzt a férfinak akit a hölgy képviselt. Nos ekkor fel álltam vissza adtam a papírokat,egy-két megjegyzést tettem és angolosan távoztam,majd rögtön utánam kijött a hölgy is és a férfi is.

A papírokat lefotóztam,bárkinek ha szüksége van rá elküldöm email-ben. Nos ez történt velem.
Azt ajánlom messziről kerüljétek el ezt a helyet.
Üdv

danielsuto 2014.05.30. 13:32:00

Itt hirdet:
OLX, Jófogás.
Tegnap jeleztem a jófogás-nak,hogy ez a hirdető vissza él a hirdetésével.
Most kaptam választ a jófogástól,hogy elfogadták a bejelentésem és törölték az oldalról az apróhirdetést.
Ezt tudom nektek is tanácsolni,hogy akárhányszor belefuttok a hirdetésébe csak jelezzétek a weboldalnak.
A hirdetés vagy az oldal alján mindig szerepel,hogy: "hirdetés jelentése".
Ezen belül pedig válasszátok a "visszaélés" lehetőséget.
Írjátok oda,hogy mi a gond a hirdetéssel és le fogják törölni.
Ennyivel is megnehezíthetjük a dolgát.
Üdv
süti beállítások módosítása